Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 11 mai 2013

Stand pe iarba, in spatele unei ruine, o mica bisericuta din lemn, am luat foita, am pus filtrul facut mai devreme trecand pe langa Unirea , in cealalta mana am sezat o tigara , am lins-o si am rupt-o . Am luat tutunul si am inceput usor sa-l presar in foita. A batut vantul , pentru o secunda si l-a imprastiat pe iarba , parca fiind impotriva mea si a lucrurilor ce urmau sa se intample . In jurul meu s-a format un cerc , sa fie siguri ca nu se face risipa de material . In cele din urma l-am rulat , l-am batut pe o cutie de chribrituri pe care-am folosit-o sa depozitam marfa si i-am dat foc. Inhalam acel fum cu pofta asteptand cu mare entuziasm repercursiunile actiunilor mele . M-am intins pe iarba , cu capul in poala ei si am privit inspre cer prin ochelarii de soare . Am inchis ochii si am inceput sa-mi plimb mana prin fata lor , onduind-o spre soare , parca modelandu-l intre degete . Atunci m-a lovit , era ca o ecranizare veche , albastru pe negru , o animatie , soldatelul imperial din Star Wars , cu mana sa intinsa , se uita spre soare , fugind catre raza de lumina emisa . Eram fericit ca am putut vedea asta , asa ca le-am destainuit si lor pe indelete . , au ras iar apoi palma ei mi-a acoperit gura .. spunandu-mi sa tac.

Niciun comentariu: